COVS Roermond e.o.
Met de COVS ben je ook als scheidsrechter een echte teamspeler!

Scheidsrechtersvereniging Roermond biedt haar leden:

Wekelijkse Conditietraining

Wekelijks zijn er in Linne specifieke scheidsrechters-trainingen. De nadruk bij deze trainingen ligt op de fysieke kwaliteiten die een scheidsrechter nodig heeft om een wedstrijd goed te kunnen leiden. Denk hierbij aan sprinten, keren, remmen en aanzetten, maar ook uithoudingsvermogen komt aan bod.
De trainingen worden gegeven door deskundige trainers en zijn elke donderdag van 20:00 – 21:00 uur bij de vv Linne. Ook verenigingsscheidsrechters zijn van harte welkom om op deze avonden van onze faciliteiten gebruik te maken.
De trainingsavonden zijn bovendien een prima gelegenheid om eens met collega-scheidsrechters ervaringen uit te wisselen.

Maandelijks Spelregeltraining

Naast het verbeteren van de conditie, is er ook aandacht voor het verbeteren en onderhouden van de spelregelkennis.
In Linne  wordt er op de laatste donderdag van de maand, na afloop van de training een spelregelavond georganiseerd. Aan de hand van spelsituaties wordt bekeken welke beslissing je als scheidsrechter volgens de spelregels moet nemen: deel je wel of niet een kaart uit, hoe hervat je het spel en op welke plek doe je dat.

Jaarlijks is er in het voorjaar het clubkampioenschap spelregels, waarbij de winnaar een prachtige wisselbeker ontvangt! De beste spelregelkenners vertegenwoordigen de vereniging bij het jaarlijkse kampioenschap Spelregels COVS Zuid II.

En veel meer ......
Bovendien bieden we onze leden de meest uiteenlopende activiteiten aan zoals:

• veld- en zaalvoetbaltoernooien met collega-scheidsrechtersverenigingen
  • spelregelwedstrijden
  • bijstand bij calamiteiten en molestaties
  • ondersteuning bij tuchtzaken
  • een rechtsbijstandverzekering speciaal voor scheidsrechters
  • verenigingsactiviteiten en sociale contacten

Lid worden

Ben je scheidsrechter? Of wil je dat worden? Dan kun je lid worden van de Scheidsrechtervereniging Roermond.
Het lidmaatschap is voor iedere scheidsrechter eigenlijk onmisbaar, of je nu voor je eigen voetbalvereniging fluit of voor de KNVB, of op het veld of in de zaal. Als scheidsrechter sta je er niet alleen voor en ben je ook een echte teamspeler!

Contributie:

• Jeugdleden t/m 20 jaar: € 0,-
• Actieve leden/voetbalverenigingen: € 52,-
• Niet actieve leden/gezinsleden: € 38,-

Meld je nu aan via onderstaande link:

Lid worden