COVS Roermond e.o.
Met de COVS ben je ook als scheidsrechter een echte teamspeler!

Informatie Voetbalclubs

De scheidsrechtersvereniging is er ook voor de voetbalverenigingen in haar regio. Wat kunnen wij doen voor uw vereniging?

Spelregelbijeenkomst
Wij verzorgen met alle plezier een spelregelbijeenkomst bij u op de vereniging. Bijvoorbeeld voor jeugdspelers bij de overgang van 8x8 naar 11x11 of voor JO17-spelers ter ondersteuning van het behalen van het verplichte spelregelbewijs. Ook het bespreken van de nieuwe spelregels voor uw verenigingsscheidsrechters, trainers, leiders en/of selectiespelers behoort tot de mogelijkheden. Regelmatig is er toch weer een aantal spelregelwijzigingen. Een van onze leden heeft zitting in de Landelijke Commissie Spelregels van de COVS en is daardoor uitstekend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op spelregelgebied. Ook u kan hiervan profiteren!

Gebruik het contactformulier om een spelregelbijeenkomst aan te vragen.

Begeleiding van verenigings-scheidsrechters

Veel scheidsrechters worden bij hun eerste stappen op het veld begeleid door leden van de scheidsrechtersvereniging. Denk hierbij aan een scheidsrechter die de KNVB-cursus verenigingsscheidsrechter doet en die verplicht is om een praktijkbegeleider te hebben. Wij hebben diverse KNVB-gecertificeerde praktijkbegeleiders met veel kennis en ervaring, die ze graag overbrengen op uw verenigings-scheidsrechters.

Gebruik het
contactformulier voor een verzoek voor scheidsrechtersbegeleiding.

Aanstelling vriendschappelijke wedstrijden en toernooien

De scheidsrechtersvereniging is de aangewezen partij om de aanstellingen van scheidsrechters bij uw oefenwedstrijden en toernooien te verzorgen. Wij hebben scheidsrechters van elk niveau beschikbaar om “aanstellingen op maat” te verzorgen.

Gebruik het aanvraagformulier om een scheidsrechter aan te vragen.

Namens de scheidsrechtersvereniging Roermond zijn hiervoor verantwoordelijk:

Veldvoetbal (oefenwedstrijd/toernooi)
Zaal & mini-toernooien veld

Lid worden

Het lidmaatschap van de COVS Roermond staat ook open voor voetbalverenigingen.  De jaarlijkse contributie bedraagt € 52,-.
Als lidvereniging heeft u voorrang bij het aanvragen van scheidsrechters. Meld uw vereniging aan via onderstaande link:

Lid worden